lördag 14 januari 2012

Nyttigheter!!

Har ju fått för mig att jag ska lägga om min kost lite. Dra ner på de dåliga kolhydraterna, dock gäller inte kakor och godis i det. Jag menar bröd, pasta mm. 
Min mage mår så mycket bättre! Dricker varje morgon Anna Skippers gröna drink som smakar dött as!! Den ska detoxa kroppen! Behövs ju ibland. Ut med det gamla och in med det nya!
Bakade grädd bullar igår. Blev gott men efter att ha stått i kylen några timmar var det inte samma Mumsighet. Trist!
Idag började jag dagen med spinning med Liljan!! Hem och tog en powernap efter jobb inatt. 
Hämtade Milo och in till stan igen för en fika med Emma, Erika, Therese och hennes trillingar och lille Milosen. Helt galet alltså. Tre barn!!!! Jag fattar inte! Är sjukt imponerad! Hur kommer det ens in tre bebisar där :)
Mysigt var det iaf. Blev dock inte så länge. Milo gillar inte lång fika så vi åkte hem och gosade
 med stor prinsen ett tag. Han är sjuk så vi stack bort till grannen så han fick lite lugn och ro. Alexandra och jag drack vin och Milo och Wilmer busade. 
När jag kom hem fick jag värsta städrycket början i tvättstugan och torka och diska grejer mm. Nu är det iaf gjort och det känns gött! Nu Sova!!!

Lina 
Samsung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar