söndag 22 januari 2012

Jajaja

Ja jag vet. Dålig uppdatering igen!! Johanna skällde på mig idag.
Vi har varit på söndags middag hos svärmor idag. Älskar dem allihop. Så mysigt att träffas! Hämtade hem vår lilla plutt. Han var på Disney on Ice med farmor och Uffe igår. Jag har jobbat hela helgen och jobbar inatt oxå. Är inne på min tredje natt av 7. Eller sju arbets pass. Inte bara nätter. Iaf. Matti har varit uppe i Norrköping för att gå på sin farmors begravning. Underbara Barbro har lämnat oss! Hon slapp iaf att lida länge. Allt gick väldigt fort. Du är saknad!!
Milo jag och Matti skickade upp en rislampa( vet inte vad de heter, man rätter eld och skickar upp i himmelen) till henne och till min pappa. Milo är väldigt mån om morfar i himmelen.

Jag har hittat helt galet goda gräddbullar som jag tryckt i mig ca två lådor de senaste veckorna. Har även bakat med Milosen i min nya maskin. Bullarna blir verkligen annorlunda med en sån. Blev semlebullar och frallor med ost på. Själv har jag tränat en hel del med finaste Liljan. Hon är verkligen min bästa vän i hela världen. Hon finns minsann alltid, alltid när fasen man än ringer eller kommer till henne så är det aldrig problem. Hon ställer alltid upp!! Hoppas du vet att du är viktig för mig. Ska iaf säga det till dig oftare än vad jag gör :) love you! Och din ischias eller hur det stavas. Vi har även jobbat ute en del. Tvättar bilar, släp, gungat och promenerat. Milo hjälper till med allt. Stora killen!! 

Lina
Samsung

3 kommentarer:

  1. naw. Du är så kär Linafina.. Du är väldigt viktigt för mig oxå.. Älskar dig min vän.. Klart jag alltid ställer upp för det vet jag att du gör för mig oxå..
    Massor av kramar och pussar...

    SvaraRadera
  2. E ni kära till varann? som Ludvig säger...
    Helle.

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag glad!! Bra att du uppdaterar, men mindre bra att du tar smygbilder där man ser min "fina" hållning!!! USCH!! Kram

    SvaraRadera